«М.Әуезов атындағы Ақжар орта мектебі» КММ
2022-2023 оқу жылы тәрбие саласы бойынша атқарылған жұмыстарға сараптама
Тәрбие жұмысының әзірленген және бекітілген жоспары (2020 жылғы 6 сәуірдегі №130 бұйрыққа сәйкес). Тәрбие жұмысының дұрыс ұйымдастырылуын қадағалау
- Мектептегі тәрбие жұмыс жүйесін ұйымдастыруда басшылыққа алынған нормативті құжаттар тізімі:
– Қазақстан Республикасының Конституциясы;
– «Білім туралы» Қазақстан Республикасының Заңы (1995 жылы 30 тамызда республикалық референдумда қабылданған. 2011. 02. 02. берілген өзгертулер мен толықтыруларымен);
− «Неке (ерлі-зайыптылық) және отбасы туралы» Қазақстан Республикасының 2011 жылғы 26 желтоқсандағы №518-ІҮ Кодексі (2014. 17.11. берілген өзгертулер мен толықтыруларымен);
– «Білім туралы» Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 27 шілдедегі № 319-III Заңы (2015.13.01. берілген өзгертулер мен толықтыруларымен);
– «Қазақстан Республикасындағы баланың құқықтары туралы» Қазақстан Республикасының 2002 жылғы 8 тамыздағы № 345-II Заңы (2014.29.12. берілген өзгертулер мен толықтыруларымен);
– «Діни қызмет және діни бірлестіктер туралы» Қазақстан Республикасының 2011 жылғы 11 қазандағы № 483-ІV Заңы;
– Қазақстан Республикасының Президенті Н.Ә. Назарбаевтың Қазақстан халқына Жолдауы «Қазақстан – 2050» стратегиясы: қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты»;
– Қазақстан Республикасының Президенті Н.Ә. Назарбаевтың Қазақстан халқына Жолдауы «Қазақстан жолы – 2050: «Бір мақсат, бір мүдде, бір болашақ»;
–Қазақстан Республикасының Президенті Н.Ә. Назарбаевтың Қазақстан халқына Жолдауы «Нұрлы жол – болашаққа бастар жол»;
– Қазақстан Республикасында білім беруді дамытудың 2011-2020 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы. Қазақстан Республикасы Президентінің 2010 жылғы 7 желтоқсандағы № 1118 жарлығымен бекітілген (2014. 12.08. берілген өзгертулер мен толықтыруларымен);
– Қазақстан Республикасының «жасыл экономикаға» көшуі жөніндегі 2013-2020 жылдарға арналған тұжырымдамасы. Қазақстан Республикасы Президентінің 2013 жылғы 30 мамырдағы № 577 жарлығымен бекітілген;
– Қазақстан Республикасының 2015-2025 жылдарға арналған сыбайлас жемқорлыққа қарсы стратегиясы. Қазақстан Республикасы Президентінің 2014 жылғы 26 желтоқсандағы № 986 Жарлығымен бекітілген;
− «Барлық білім беру ұйымдарында оқытудың тәрбиелік құрамдасын күшейту жөніндегі үлгілік кешенді жоспарды бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 29 маусымдағы №873 Қаулысы;
– «Қазақстан 2020: болашаққа жол» Қазақстан Республикасы мемлекеттік жастар саясатының 2020 жылға дейінгі тұжырымдамасы. Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2013 жылғы 27 ақпандағы № 191 Қаулысымен мақұлданған;
– Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2015 жылғы «22» сәуірдегі № 227 бұйрықпен бекітілген Тәрбиенің тұжырымдамалық негіздері
-Қазақстан Республикасы Президентінің 2015 жылғы 28 желтоқсандағы № 148 Жарлығымен бекітілген Қазақстан халқы Ассамблеясының (2025 жылға дейінгі) даму тұжырымдамасы
— Қазақстан РеспубликасыБілім және ғылым министрінің 2016 жылғы «12» ақпандағы № 18 бұйрығымен бекітілген орта білім беру ұйымдарында сынып жетекшілігі туралы ереже
— Қазақстан Республикасы Білім мен ғылым министрінің 2016 жылғы «14» қаңтардағы № 26 бұйрығымен бекітілген Орта білім беру ұйымдарында міндетті мектеп формасына қойылатын талаптар
— Патриоттық акт «Мәңгілік Ел»
— Қазақстан Республикасында дене шынықтыру мен спортты дамытудың 2025 жылға дейінгі тұжырымдамасы
-«Рухани жаңғыру» бағдарламасын жүзеге асыру жағдайындағы Тәрбиенің тұжырымдамалық негіздері»-
-Педагог мәртебесі туралы 2020 жылғы 28 қаңтардағы ҚР Заңы
-Қазақстан Республикасының 2015-2025 жылдарға арналған сыбайлас жемқорлыққа қарсы стратегиясы, Астана, 2014 жыл;
— Қазақстан Республикасының «Тіл туралы» Заңы;-
-«Балалардың құқықтары туралы» Қазақстан Республикасының Заңы;
-«Мемлекеттік жастар саясаты туралы» Қазақстан Республикасының Заңы;
-«Құқық бұзушылықтардың алдын алу туралы» Қазақстан Республикасының Заңы;-«Қоғамдық бірлестіктер туралы» заң;-
«Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес туралы» Қазақстан Республикасының 1998 жылғы 2 шілдедегі № 267-I Заңы ;
-ҚР «ЖИТС алдын алу туралы» Заңы;
-ҚР «Мемлекеттік рәміздер туралы» Заңы;
— ҚР Білім беру ұйымдарында тәрбиелеудің кешенді бағдарламасы;
-«Неке (ерлі-зайыптылық) және отбасы туралы» Қазақстан Республикасының Кодексі»;
— ҚР оқушы жастарын құқықтық оқыту тұжырымдамасы;-
— ҚР этномәдени білім беру тұжырымдамасы;
— Гуманитарлық білім, еңбекке баулу және тәрбиелеу, балалар мен жастарды адамгершілік- жыныстық тәрбиелеу Тұжырымдамасы;
— Гуманитарлық білім, еңбекке баулу және тәрбиелеу, балалар мен жастарды адамгершілік- жыныстық тәрбиелеу Тұжырымдамасы;-
— «Бала құқықтары туралы» Конвенция;
— 2011 жылғы 7 желтоқсандағы «Жас Ұлан» Республикалық бірыңғай балалар мен жасөспірімдер ұйымының қызметі туралы ереже;
— Орта білім беру ұйымдарындағы сынып жетекшілігі туралы ережелер
— Аймақтық бағдарламалар мен жоспарлар;-
-«Мәңгілік Ел» патриоттық актісін түсіндіру бойынша әдістемелік құрал.-
-«Рухани жаңғыру» бағдарламасы.
-«Туған жер» патриоттық жобасын жүзеге асыру аясында азаматтық пен қазақстандық патриотизмді қалыптастыру бойынша іс-шаралар жоспары
«Мәңгілік Ел» жалпыұлттық патриоттық идеясын, «Рухани жаңғыру» бағдарламасын іске асыру шеңберінде азаматтықты және қазақстандық патриотизмді қалыптастыру жөніндегі мектептің іс-шаралар жоспары.
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 15.04.2019-ғы № 145 бұйрығы негізінде «РУХАНИ ЖАҢҒЫРУ» БАҒДАРЛАМАСЫН ІСКЕ АСЫРУ ЖАҒДАЙЫНДАҒЫ ТӘРБИЕНІҢ ТҰЖЫРЫМДАМАЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ тұжырымдамасы қыркүйектен қолданысқа енгізілді.
ТӘРБИЕНІҢ ТҰЖЫРЫМДАМАЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2019 жылғы «15» сәуірдегі№145 бұйрығына 2-қосымша, Қазақстан Республикасында білім беруді және ғылымды дамытудың 2020-2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасына сәйкес оқу-тәрбие жүйесі білім берудің барлық деңгейлерінде бірыңғай идеологиялық және құндылықтар тәсілдеріне құрылады.
Тәрбие жұмыстары барлық ынталы тараптар: отбасы, білім беру ұйымдары, қоғамның кең ауқымда қатысуымен кешенді түрдегі бірлескен жұмыс
Мектептің тәрбие жүйесінің мақсаты:.Жалпы адамзаттық және ұлттық құндылықтар негізінде жан-жақты және үйлесімді дамыған тұлға тәрбиелеу.
- Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2019 жылғы 15 сәуірдегі №145 бұйрығы негізінде 2019-2024 жылдарға арналған «Рухани жаңғыру» бағдарламасын жүзеге асыру аясында тәрбиенің Тұжырымдамалық негіздерін іске асыруды ұйымдастыру;
- Қазақстан Республикасында білім беруді және ғылымды дамытудың 2020-2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасына сәйкес оқу-тәрбие жүйесі білім берудің барлық деңгейлерінде бірыңғай идеологиялық және құндылықтар тәсілдеріне құрылады. Тәрбие жұмыстары барлық ынталы тараптар: отбасы, білім беру ұйымдары, қоғамның кең ауқымда қатысуымен кешенді түрде жұмыс жүргізу;
- Мектеп оқушыларының Қазақстан Республикасының Президенті Н.Ә.Назарбаевтың «Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру» атты бағдарламалық мақаласы аясында,
- Білім мазмұнын жаңарту жағдайында балалар мен оқушы жастарды тәрбиелеудің идеологиясы мен стратегиясын анықтау,
- Қазақстан Республикасының азаматтары және патриоттары ретінде қалыптасуы мен өзін-өздері танытуларына, әлеуметтенуіне, болашақ мамандық иесі болып, кәсіби, интеллектуалды және әлеуметтік шығармашылыққа жетуіне оңтайлы жағдай жасау.
- Адами капиталдың сапасын жақсарту мақсатында жастар патриотизм тәрбиелеуге және мұғалімдердің сана-сезімін жаңғыртуға аса мән береді.
Тәрбие жұмысы келесі бағыттарға сәйкес құрылады:
- Қазақстандық патриотизм мен азаматтықты тәрбиелеу, құқықтық тәрбие.
- Рухани-адамгершілік тәрбие.
- Ұлттық тәрбие.
- Отбасылық тәрбие.
- Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие.
- Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениетті тәрбиелеу.
- Көпмәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбие.
- Дене тәрбиесі, салауатты өмір салты
Бұл міндеттерді шешу төмендегі бағыттар бойынша жүзеге асырылды:
- Сынып жетекшілермен жұмыс;
- Оқушылардың «Өзін-өзі басқару» ұйымымен жұмыс;
- Оқушылармен жұмыс;
- Ата-аналармен жұмыс;
- Мектептен тыс мекемелермен байланыс;
- 2022-2023 жылғы мектептің тәрбие қызметінің кадрлық құрамына мінездеме:
№ | Аты,жөні,
тегі |
Туған күні,айы, жылы | ЖОО, бітірген жылы | Маман дығы | Лауазымы. Қай пәннен береді | Сыныбы | Пед.стаж | Сын.жет стажы | категория | Мекен-жайы,тел номері |
1 | Касенов Айдын Бейсенбаевич | 10.09.78 |
ШҚМУ 2005 |
Музыка пәнінің мұғалімі | ДТІЖО | 25 | І | с.Ақжар
87759694376 |
||
2 | Касенова Лиза Болатовна | 01.08.82 | ШҚМУ 2007 | Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі | ДТІЖО | 7 | с.Ақжар
87029067636 |
|||
3 | Мухаметжанова Айгерим Төлегенқызы | 25.07.87 | Семей көпсалалы колледж 2010,2011
КАСУ 2021 |
Бастауыш/технология
Бастауыш |
бастауыш | 1 | 14 | 7 | — | с.Ақжар
87782447443 |
4 | Мустафина Алмагул Айтказиновна | 14.04.64 | ШҚМУ 2002 | бастауыш | бастауыш | 1 | 38ж
8ай |
38ж 8ай | зерттеуші | с.Ақжар
87757020173 |
5 | Чектыбаева Анар Айтыбаевна | 01.05.72 | КАСУ | бастауыш | бастауыш | 1 | 28 ж | 28 ж | зерттеуші | С.Ақжар
87051354265 |
6 | Кинашова Акгул Нигметоллаевна | 25.08.92 | ШҚМУ 2018 | бастауыш | бастауыш | 1 | 8 | 8 | — | с.Ақжар
87784968959 |
7 | Қожахметова Гульнар Газизовна | 06.11.64 | СМУ 2001 | Бастауыш | Бастауыш | 2 | 34ж 8ай | 34 ж
8ай |
жоғары | с.Ақжар
87756638132 |
8 | Рахымжанова Салтанат Балкеновна | 08.06.71 | Павлодар МУ
2002 ШҚМУ 2014 |
Бастауыш | Бастауыш | 2 | 28ж 4ай | 28ж 4 ай | зерттеуші | С.Ақжар
87764638989 |
9 | Ажахметова Зульфира Битановна | 18.12.71 | КАСУ 2003 | Бастауыш | Бастауыш | 2/3 | 28 жыл | 28ж | зерттеуші | С.Ақжар
87028034371 |
10 | Шамарханова Шынар Рамазановна | 01.01.75 | УКПУ
1994 |
Бастауыш | Бастауыш | 3 | 27 ж 11 ай | 27 ж 11ай | зерттеуші | с.Ақжар
87782366774 |
11 | Құсайнова Аян Нурмухановна | 11.08.77 | УКПУ 1996
АГУ 2000 |
Бастауыш | Бастауыш | 3 | 27 | 27 | зерттеуші | с.Ақжар
87771151303 |
12 | Қожахметова Гулнар Ислямовна | 12.12.72 | ШҚМУ 2000 | бастауыш | бастауыш | 3 | 26ж 10ай | 26 ж | зерттеуші | с.Ақжар
87024623814 |
13 | Алпенова Толқын Алимбековна | 16.07.79 | ШҚМУ 2007 | Бастауыш | Бастауыш | 4 | 14ж 10ай | 14ж 10ай | зерттеуші | с.Ақжар
87781296635 |
14 | Мырзаханова Рая Қызыровна | 06.06.64 | УКПУ 1985 | Бастауыш | Бастауыш | 4 | 37 жыл 8 ай | 37 ж 8 ай | зерттеуші | С.Ақжар 87025757820 |
15 | Бақытбекова Бибигуль Бақытбековна | 26.08.84 | Семей көпсалалы колледж | Бастауыш | бастауыш | 4 | 9ж 8 ай | 9 жыл 8 ай | с.Ақжар
87751827509 |
|
16 | Сергазина Сандугаш Калелхановна | 28.04.78 | ШҚМУ 2003 | Қазақ тілі мен әдебиеті | Қазақ тілі мен әдебиеті | 5 | 9ж 6 ай | 1ж | модератор | с.Ақжар
87787086478 |
17 | Мухаметсагиев Жандос Кадирбекович | 03.03.89 | ШҚМУ 2011 | Тарих пәні мұғалімі | Тарих пәні мұғалімі | 5 | 9 жыл | 1 жыл | сарапшы | С. Ақжар
87753440304 |
18 | Муканова Багдагуль Шматовна | 19.01.59 | УКПИ | Орыс тілі мен әдебиеті | Орыс тілі мен әдебиеті | 5 | 38 ж | 10ж | Жоғары | С. Ақжар
87787331794 |
19 | Мухтарова Жансая Асқарқызы | 25.11.86 | ШҚМУ | Ағылшын тілі пәні мұғалімі | Ағылшын тілі пәні мұғалімі | 6 | 1ж 9ай | 1ж 9 ай | — | С. Ақжар
87712397220 |
20 | Жабыкенов Думан Ерланұлы | 11.03.94 | ШҚМУ
2016 |
Алғашқы әскери дайындық | Қосымша білім беру педагогы | 6 | 2 жыл | 1 жыл | — | С.Ақжар
87781373180 |
21 | Құмаров Аманжол Талғатұлы | 09.02.99 | Шәкәрім атындағы университеті 2020
2022 |
Қазақ тілі мен әдебиеті және ағылшын тілі пәні мұғалімі | Қазақ тілі мен әдебиеті және ағылшын тілі пәні мұғалімі | 7 | 2 жыл 8ай | 1ж | С. Ақжар
87759129481 |
|
22 | Хасенов Даулет Каукенович | 24.01.72 | ШҚМУ 1995 | Технология пәні мұғалімі | Технология пәні мұғалімі | 7 | 27ж | 15ж | модератор | С.Ақжар
77751340568 |
23 | Кахарманова Раушан Аманбековна | 08.01.75 | ШҚМУ 1997
ШҚМУ 2007 |
Математика, физика пәні мұғалімі | Математика, физика пәні мұғалімі | 7 | 23 ж 3 | 12 | сарапшы | С. Ақжар
87055014102 |
24 | Торгузова Динара Нагымановна | 30.06.73 | ШҚМУ 1999 | Тарих пәні мұғалімі | Тарих пәні мұғалімі | 8 | 26ж 7 ай | 15ж | Зерттеуші | с. Ақжар 87753418825 |
25 | Дуйсенбаева Асель Кишановна | 28.08.84 | ШҚМУ 2008 | Дене шынықтыру пәні мұғалімі | Дене шынықтыру пәні мұғалімі | 8 | 17 жыл 7 ай | 5ж | модератор | с. Ақжар
87756103009 |
26 | Ажахметова Гульжанат Зекеновна | 25.10.62 | УКПИ
1985 |
Орыс тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі | Орыс тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі | 8 | 25 ж | 22ж | — | С.Ақжар
87776513106 |
27 | Бекбосынова Ардақ Рамазановна | 14.01.89 | ШҚМУ
СМУ |
Информатика, математика пәні мұғалімі | Информатика, математика пәні мұғалімі | 9 | 11ж 4 ай | 11ж4ай | зерттеуші | С.Ақжар
87781280889 |
28 | Халықов Медет Кинаятович | 26.10.86 | ШҚМУ 2016 | Дене тәрбиесі және спорт | Дене шынықтыру пәні мұғалімі | 9 | 6жыл 8ай | 6 жыл 8 ай | — | С.Жаңалық
87016219438 |
29 | Сакетаева Жанна Кинаятовна | 03.03.73 | КазГУ | Биология пәні мұғалімі | Биология пәні мұғалімі | 9 | 24 ж 8 ай | 24ж 8а | зерттеуші | С.Ақжар
87782126933 |
30 | Тулеубаева Жазира Бақытбековна | 29.09.78 | Қазақстан инженерліпедагогикалық халықтар достастығы универнситеті | Технология пәні мұғалімі | Технология пәні мұғалімі | 10 | 21 ж | 21ж | модератор | С.Ақжар
87789816565 |
31 | Қизатова Надира-бегім Маратқызы | 22.01.82 | ШҚМУ | Математика және информатика пәні мұғалімі | Математика және информатика пәні мұғалімі | 11 | 15ж 9ай | 15ж 9ай | сарапшы | С.Ақжар
87055087370 |
32 | Чумаева Гульнар Байгожановна | 20.01.67 | КазГУ 1992 | Биология-химия пәні мұғалімі | Биология-химия пәні мұғалімі | 11 | 24ж | 24ж | С.Ақжар
|
|
33 | Сулейменова Жадыра Керейбаевна | 05.09.86 | Семей көпсалалы колледж | Мектепке дейінгі тәрбие | Мектепалды даярлық сыныбы | 0 | 6 ж | 4ж | — | С.Ақжар
87022742900 |
34 | Акпарова Арай Советовна | 10.11.86 | ШҚМУ | Бастауыш сынып мұғалімі | Даярлық сыныбы | 0 | 14ж | 14ж | — | С.Ақжар
87753696468 |
35 | Кинашова Акгул Нигметоллаевна | 25.08.92 | ШҚМУ 2018 | Даярлық сыныбы | Даярлық сыныбы | 0 | 8 | 8 | — | с.Ақжар
87784968959 |
- Сынып жетекшілердің сандық және сапалық құрамы
2022-2023 оқу жылы
Мазмұны | жоғары | І санат | ІІ санат | Санатсыз | ||||
саны | % | саны | % | саны | % | саны | % | |
1 – 4 сынып | 1 | 3,2% | 0 | 0 % | 3 | 10% | 0 | 0% |
5 – 8 сынып | 1 | 3,2% | 0 | 0 % | 0 | % | 4 | 13% |
9 – 11 сынып | 0 | 0 | 1 | 3,2% | 0 | % | 2 | 6,5% |
Барлығы | 2 | 6,4% | 1 | 3,2% | 3 | 10% | 6 | 19,5% |
Мазмұны | Педагог-шебер | Педагог-зерттеуші | Педагог-сарапшы | Педагог-
модератор |
санатсыз | |||||
саны | % | саны | % | саны | % | саны | % | саны | % | |
1 – 4 сынып | 0 | 0 | 10 | 32,2 % | 0 | 0% | 0 | 0% | 0 | 0% |
5 – 8 сынып | 0 | 0 | 1 | 3,2% | 2 | 6,4% | 3 | 10% | 4 | 12,9 % |
9 – 11 сынып | 0 | 0 | 2 | 6,4% | 1 | 3,2% | 1 | 3,2% | 2 | 6,4% |
Барлығы | 0 | 0 | 13 | 42% | 3 | 10% | 4 | 13,2% | 6 | 20% |
Мектепте әр сыныпқа сынып жетекшілері тағайындалған. Сынып жетекшілері жыл басында бекітілген тәрбие жоспарымен жұмыс жүргізді. Жыл басында сынып жетекшілеріне лауазымдық нұсқаулық таныстырылады. Сынып жетекшілері күнделікті, апталық, айлық, тоқсандық жұмыс циклограммасымен жұмыс жүргізеді. Сынып жетекшілердің әдістемелік бірлестігінде тәрбие саласы бойынша мәселелер қаралып, тәжірибелі ұстаздар жас сынып жетекшілермен тәжірибе алмасып отырады. Сынып жетекшілер үнемі сайыстарға байқауларға қатысады.
Мектеп ұжымы кешенді түрде тәрбие беру жұмысын «Жалпы адамзаттық және ұлттық құндылықтар негізінде жан-жақты және үйлесімді дамыған тұлға тәрбиелеу» өзекті тақырыбын және тәрбиенің 8 бағытын басшылыққа ала отырып, жыл көлемінде келесі іс-шаралар атқарылды.
Рухани-адамгершілік бағыты бойынша:
«Мектепке жол» республикалық қайырымдылық акция аясында «Менің таңдауым-балаларға көмек көрсету» ұранымен жұмыс жоспары құрылып, акция жұмысы басталды. Акция барысында мектеп жасындағы балаларды білім ұйымдарында оқумен қамту, әсіресе күн көрісі төмен отбасылардан шыққан балаларға әлеуметтік көмек көрсету жөніндегі іс-шараларды өткізу жоспарланып, жүзеге асырылды. Акция барысында 51 оқушыға 230 000 теңгенінің оқу –құралдарымен киім-кешектеріне көмек көрсетілді. «Самұрық қазына» АҚ мектебіміздің көп балалы отбасынан шыққан 1 сыныптың 24 оқушысына мектеп құралдарымен жабдықталған сөмкелер тарту етті.
Ұлы тұлға Мұхтар Әуезовтың 125 жылдық мерейтойына орай «Заманның заңғар жазушысы» тақырыбында адалдық сағаты ұйымдастырылып, барлық сыныптарда сынып сағаттары мен дөңгелек үстелдер өтті. Ұстаздар мерекесі мен қарттар мерекесіне орай, мектепішілік іс-шара жоспары жасалынып, мерекелік қойылымдар, лездемелер, сынып сағаттары өтті. Барлық өткен шаралар мектептің әлеуметтік желідегі парақшаларына жүктелді.
Мектеп тәлімгері Л.Касенова «Қарттарым — қазынам» тақырыбында «Жасұлан» ұйымының қатысуымен мерекелік концерттік бағдаралама дайындап, қарттарға сыйлықтар табыс етті.
«Мектебіме тағзым» тақырыбында түлектер кеші ұйымдастырылып, жоғары дәрежеде өткізілді. Түлектер кешіне мекеме бсшылары, ардагер ұстаздар және әр жылдары аяқтаған мектеп түлектері қатысты. Шара барысында түрлі жобалар көрсетілді.Өзін-өзі басқару ұйымы мерекелік концерт дайындап, қойып берді. Кешке қатысқан қонақтар ризашылықтарын білдіріп, жақсы көңіл-күймен қайтты.
Қорытынды: Рухани- адамгершілік бағыты бойынша жоспарланған барлық шаралар толық жүзеге асты.
Жаңа қазақстандық патриотизм мен азаматтыққа тәрбиелеу, құқықтық тәрбиелеу бағыты бойынша.
Кәмелетке толмағандар арасында құқық бұзушылық профилактикасы мен балалардың қадағалаусыз және панасыз қалуын алдын алу туралы Қазақстан Республикасының Заңымен Шығыс Қазақстан Әкімдігінің № 116 10.03.2005 ж шыққан «Кәмелетке толмағандардың құқықтарын қорғау жөніндегі облыстық комиссия» туралы ережеcін басшылыққа ала отырып, мектеп оқушыларының арасында құқықтық тәрбиені жүйелі жүргізу мақсатында алдын алу кеңесі төмендегідей құрамда құрылған:
1) М.Канагатов — кеңес төрағасы
2) А.Касенов– тәрбие ісі меңгерушісі
3) Э.Шугаев– АӘД пәні мұғалімі
5) Н. Тусіпханова – АІІБ жасөспірімдер инспекторы
Құқықтық оқулар, айлық барысында өткізілген іс-шаралар: 21 қараша күні «Адал Ұрпақ» мектепішілік сыбайлас жемқорлыққа қарсы ұйымының ұйымдастыруымен «Қоғамдық тәртіп негіздері» тақырыбында 6 «А» сыныбының оқушыларының қатысуымен пікірталас өтті. Пікірталас барысында екі топ «Оқушы мектепте, қоғамдық орында өзін қалай ұстауы керек?», «Қоғамдық тәртіп негіздері дегеніміз не?», «Тәртіп пен тәрбие» төңірегінде өз ойларын ортаға салып, пікір алмасты.
«Заңды біл де , құрметте!» құқықтық айлық барысында қарашаның 12.11.-29.11 аралығында 5-11 сыныптарда ашық құқықтық сабақтар, ата-аналар оқуы, Дүниежүзілік СПИД ке қарсы күн бойынша акция жоспарланған. «Балалар құқығы конвенциясы» атты дәріс сабақ 6 -сыныпта. «Балалар құқығы конвенциясы туралы кіріспе жасалып, негізгі балаға қатысты баптардан таратпа материал таратылды. «Заңды біл де, құрметте!» ашық сынып сағаты, «Біз өз құқығымызды білеміз бе?» дөңгелек үстел өткізілді. «Мектеп формасын сақтау қажет пе?» атты дебат клубының мүшелері арасында дебат ойыны, «Құқықтық сауаттылық-заман талабы» тақырыбында құқық қорғау органдарының қызметкерлерімен кездесу өткізілді. Мектебіміздің мөлтек ауданында орналасқан дүкендер мекемелерінде жасөспірімдердің болуын анықтау мақсатында мектеп ұжымы мүшелері жоспар бойынша кестемен рейдке шықты. Оқушылар арасында түнде көшеде жүру фактісі тіркелген жоқ.
Отбасылық тәрбие бағыты бойынша:
Биылғы оқу жылында мектеп басшысының бастамасымен ата-аналармен жұмысқа баса назар аударылды. Ата-аналардың мектеппен байланысы, мектеп өмірімен араласуы алға жылжып келеді. Жыл көлемінде 4 жалпы мектептік ата-аналар жиналысы ұйымдастырылды. Ата-аналар бала тәрбиесі, баламен қарым-қатынас, бала психологиясы, бала тәрбиесіне жауапкершілік тұрғысында ақпараттандырылды. Өйткені, балаға біржақты мектеп тарапынан ғана тәрбие беру нәтижелі болмайтындығы түсінікті. Соңғы екі жылда бастауыш сыныптардағы тәрбие сағаттарына ата-аналар тікелей араласып, өздері ұйымдастырып өткізіп келеді. Бұл өте жақсы, әрі тиімді жұмыс формасы болып отыр.
«Отбасы –бақыт мекені» жалпы ата-аналар жиналысында ата-аналар комитетінің төрайымы М.Жельдыбаеваның ұйымдастыруымен ата-аналармен тренинг өткізіліп, ата-аналардың мектеппен байланысы туралы айтылды.
Барлық сыныптарда «Отбасы –бақыт мекені» тақырыбында сынып сағаттары өтіп, мектептің әлеуметтік желідегі парақшаларына жарияланды.
Тарбағатай ауданы әкімінің атынан ұйымдастырылған дәстүрлі жаңа жылдық шырша мерекесіне мектебімізден көп балалы, азқамтылған отбасының балалары Тоқтасынов Тәттімбет, Бақытханова Қарлығаш, Бақытханов Мәди, Өмірбеков Нұрсұлтан, Жұмабекова Әсем, Дюсембаева Аяла, Анарбекқызы Сағыныш яғни, 7 оқушы қатысып қыстық куртка мен тәтті сыйлықтар алды.
Облыстық Президент жаңа жылдық шырша мерекесіне 3 «а» сынып оқушысы Саткенов Бек Серікұлы қатысып, 150 000 мың теңгенің сертификатына ие болды. /оқушының әлеуметтік мәртебесі –қамқорлықтағы оқушы/.
Инклюзивті бағдарлама бойынша білім алып отырған 3 «а» сыныптың оқушысы Серік Айзере Әділетқызы қатысып, 150 000 мың теңгенің сертификатына ие болды. /оқушының әлеуметтік мәртебесі –қамқорлықтағы оқушы/.
Жалпыға бірдей міндетті оқу қорының есебінен жекелеген әлеуметтік мәртебесіне байланысты аз қамтамасыз етілген және күнкөрісі төмен отбасынан шыққан балалар, тұл жетім балалар және әлеуметтік атаулы көмек алатын отбасылардан шыққан оқушылар тегін ыстық тамақпен 1 мезгіл қамтылып 90 оқушы тамақтанды.
Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2008 жылғы 25 қаңтардағы № 64 қаулысымен бекітілген Мемлекеттік білім беру мекемелерінің мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек алуға құқығы бар отбасылардан, сондай-ақ мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек алмайтын, жан басына шаққандағы табысы ең төменгі күнкөріс деңгейінің шамасынан төмен отбасылардан шыққан білім алушылары мен тәрбиеленушілеріне және жетім балаларға, ата-анасының қамқорлығынсыз қалып, отбасыларда тұратын балаларға, төтенше жағдайлардың салдарынан шұғыл жәрдемді талап ететін отбасылардан шыққан балаларға және өзге де санаттағы білім алушылар мен тәрбиеленушілерге қаржылай және материалдық көмек көрсетуге бөлінетін қаражатты қалыптастыру, жұмсау бағыты мен оларды есепке алу қағидалары негізінде мектебімізден 186 оқушы мектеп формасы және қыстық аяқ-киіммен қамтылды.
Ұлттық тәрбие бойынша:
Оқушылардың бос уақытын тиімді пайдалану және ұлттық салт-дәстүрлерімізді насихаттау мақсатында атқарылатын іс-шара жоспарына сәйкес әр аптаның жұмасы «Ұлттық күн» саналады. Бұл күні оқушыларымыз 15 минуттық үзілісте ұлттық ойындар, билер, салт-дәстүріміз насихатталады.
«Ұлыстың ұлы күні»:«Наурыз-жалпыұлттық бірлік мерекесі» тәрбие сағаттары сыныптарда өтіп, фото-бейнероликтер жасалды.
«Жас ұлан» ұйымы «Ұлыстың ұлы күні Әз, Наурыз» атты видеоролик жасады. Барлық сыныптарда «Ұлыстың Ұлы күні-Әз-наурыз» мерекесі аталып өтіліп, наурыз көже ішіліп, ұлттық салт-дәстүрлеріміз насихатталды. Өткізілген іс-шаралардың барлығы мектептің әлеуметтік желідегі парақшаларына жарияланды.
Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие бағыты бойынша
Қыркүйек, қазан, қараша айларында сыныптар кезектесе отырып мектеп ауласын тазартуға белсендендірілді. Наурыз, сәуір айларынан бастап оқушылар мектеп ауласын жақсарту мен көгалдандыруға байланысты «Жасыл ел» жобасының жүзеге асуына үлестерін қосты. Маусым айының 2-сінен бастап оқушылар мектеп жанындағы жазғы еңбекке араласады.
Қазан айында барлық сыныптарда экосағат ұйымдастырылды. Сабақтар танымдылығы жағынан жоғары деңгейде өткізілді. Атап айқанда, 6,7 сыныбының оқушылары белсене араласты.
Көпмәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбие бағыты бойынша:
Ұстаздар, қарттар мерекесіне орай оқушылардың мерекелік құттықтаулары, бейнероликтері жасалып, тәрбие сағаттары өтті. 9 және 11 сыныптарда ұстаздарды құттықтау сағаты өтіп, оқушылар жылы лебіздерін, әндерін арнады. Оқушылардың «Алтын күз» фото, сурет көрмесі қойылды. «Алтын күз» мерекелік іс-шара жоспары жасалынып, бастауыш, жоғары сыныптар арасында сайыстар ұйымдастырылды.
11 қазан – халықаралық қыздар күніне орай 5-11 сыныптарда «Қыз өссе елдің көркі», «Қыз қылығымен» тәрбие сағаттары өтті. 8-наурыз аналар мерекесі қарсаңында «Қыз сыны» байқауы ұйымдастырылып, 7 орыс сынып оқушысы Мейрамбекова Ямур «Көктем аруы-2023» атағын жеңіп алып, мадақтамамен, сыйлықтармен марапаттады.
Дене тәрбиесі және салауатты өмір салты бағыты бойынша:
Қыркүйек айында Денсаулық Күні ұйымдастырылып, барлық сыныптар мен ұстаздар қатысып, әртүрлі жарыстар өткізілді. Салауатты өмір салтын қалыптастыру мақсатында мектепте волейбол, футбол, гир, күрес үйірмелері өз жұмыстарын жүйелі атқарып келеді.
Мектебімізде волейбол (ұлдар, қыздар), баскетбол (ұлдар, қыздар), Гір көтеру, қол күрес, дойбы, үстел теннисі және тоғызқұмалақ үйірмелері жұмыс жасайды. спорттық үйірмелерге мектеп оқушылары толық қамтылған, өз жетістіктерін мектепішілік, аудандық, облыстық сайыстарда жүлделі орындар иеленуде. «Қыс қызығы-2023» шаңғы жарысы ұйымдастырылып, 9-сынып оқушылары топтық жарыста оза шауып, І орын жеңіп алды. Жоспарға сәйкес жыл көлемінде оқушылардың салауатты өмір салтын сақтауға байланысты бірнеше спорт түрлерінен сайыстар, іс-шаралар өткізілді.
Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениетті тәрбиелеу бойынша
Мектеп тәлімгері Н.Әлімбеков пен ұйымдастырушы-педагог А.Касымованың ұйымдастыруымен «ХХІ ғасыр көшбасшысы» интеллектуалдық ойыны ұйымдастырылды. Қатысушылар мадақтамамен марапатталды.
«Ең үздік репортаж» республикалық сайысына мектептің өзін-өзі басқару ұйымының жұмыстары жіберіліп, сертификатпен марапатталды.
1-4 сынып оқушыларының тәрбие деңгейінің есебі | |
Тәрбие деңгейінің көрсеткіштері | Ортақ балл |
Білуге құштарлық | 3,98 |
Мектепке деген қарым-қатынас | 4,02 |
Еңбексүйгіштік | 3,98 |
Қоршаған ортаға жанашырлықпен қарау | 4,11 |
Өмірдегі әдемілік | 4,07 |
Өзіме деген көзқарасым | 4,2 |
Бастауыш сыныптардан тәрбие деңгейлерін байқау мақсатында анкеталық сұрақтар алынып, нәтижесінде жоғарғы кестедегі көрсеткіштерді көрсетті.
Жоғарғы көрсеткіш қоршаған ортаға жанашырлықпен қарау критерийі бойынша, орташа көрсеткіш білуге құштарлық, еңбексүйгіштік критерийі бойынша көрсетіліп тұр. Соның ішінде оқушының тиянақтылығына, тапсырмаларды өз бетімен орындауға, ұқыптылыққа, өзін-өзі ұстау мәдениетіне, салауатты өмір салтын сақтауға байланысты жұмыс жасау қажеттігі көрініп тұр. Келесі оқу жылындағы 1-4 сыныптардың тәрбие жұмысын осы бағыттарға негіздей отыра жүргізу жоспарлануда.
Мектеп жұмысын бағалауы (оқушылар)
Қатысқан сыныптар: 5-11 кл
Оқушылар саны:43
сынып | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | Ортақ балл |
5 | 4,8 | 3,5 | 4,3 | 3,4 | 3,8 | 3,2 | 4,3 | 4,2 | 3,8 | 4,4 | 4,49 |
6 | 4,4 | 3,5 | 4,6 | 4,2 | 4,4 | 4,5 | 3,6 | 4,5 | 4,7 | 3,8 | 4,48 |
7 | 3,9 | 4,5 | 3,4 | 4,5 | 3,5 | 4,3 | 3,4 | 4,3 | 3,8 | 4,2 | 4,50 |
8 | 4,3 | 3,5 | 3,6 | 4,2 | 4,3 | 4,4 | 3,8 | 3,9 | 3,5 | 3,7 | 4,51 |
9 | 4,5 | 4,6 | 3,4 | 3,5 | 4,6 | 4,2 | 4,1 | 4,2 | 3,5 | 4,6 | 4,40 |
10 | 4,2 | 3,3 | 4,2 | 5,5 | 3,6 | 3,4 | 4,2 | 4,3 | 4,5 | 4,6 | 4,39 |
11 | 3,5 | 4,4 | 4,6 | 3,5 | 4,7 | 4,8 | 4,9 | 3,5 | 4,4 | 3,6 | 4,59 |
Орташа балл: | 4,38 | 4,44 | 4,47 | 4,37 | 4,47 | 4,46 | 4,52 | 4,41 | 4,45 | 4,41 | 4,61 |
Қорытынды: 5-11 сыныптар толық қатысты. Барлық параметрлер бойынша оқушылардың мәдени даму деңгейі жақсы деңгейді көрсетті.
Оқушылардың өзін-өзі басқару ұйымы бойынша
«Жас Ұлан» және «Жас Қыран» ұйымдарына қабылданған оқушылар саны
Барлығы | «Жас Ұлан» ұйымы
(5-11сынып) |
«Жас Қыран»
(1-4 сынып) |
Барлығы |
2022-2023 | 222 | 206 | 428 |
10.Оқушылардың бос уақытын тиімді ұйымдастыру
2022-2023 оқу жылы
|
|||||
|
Спорттық
|
Мектептен тыс | Пәндік
|
Қолөнер | Эстетикалық |
Үйірме саны | 5 | 5 | 12 | 2 | 3 |
Оқушы саны | 65 | 66 | 60 | 50 | 65 |
Барлығы:306 |
Ата-аналармен жұмыс.
Мектепте өткізілген «Жәрмеңке-2022» іс-шарасы, «Ынтымақ» «Үштік одақ» аясында құрылған қоғамдастық, «Егіз лебіз» сияқты ата-ана қауымдастығымен өткізілетін іс-шаралар өз нәтижесін беруде. Болашақта әр сынып жетекші үлкен белсенділікпен, ұйымдастырса ата-ананың бала тәрбиелеуде мектепке қосатын үлесі де шексіз.
«Ақпараттық құралдардың бала тәрбиесіне әсері» ата-аналар комитеті отырысы өтті. Мұндағы қаралған негізгі мәселе облыстық білім басқармасы жобасы (Оқу орнындарындағы құқықбұзушылыққа қарсы іс- әрекет) мектепке смартфон әкелуге тыйым салу жөнінде мектеп директорының ұялы телефонды сабақ үрдісі кезінде ұстамау туралы бұйрығы шығарылғаны туралы таныстырылды. Оқу жылы басында мектебімізде жыл сайын ұялы телефонның зияны туралы оны сабақ үрдісі кезінде ұстамау туралы оқушылармен талқыланып, ата-аналарға да ескертіліп қол қойғызылған.
Оқушылардың көшеде қауіпсіздік ережелерін сақтау дағдыларын дамыту;
- «Үйден-мектепке , мектептен-үйге» дейінгі маршрут бойынша жолдағы қауіп-қатерлер: терроризмнің, жыныстық қауіпсіздіктің және жол қауіпсіздігінің алдын-алу барысында оқушылар мен ата-аналар арасында түсіндірме жұмыстарын жүргізу;
- Ата-аналар баламен біріге отыра жеке бас өмір қауіпсіздік ережелерін білу қызығушылықтарын дамыту.
- Балалардың қауіпсіз мінез-құлық дағдыларын үйретуге байланысты ата-ананың жауапкершілігін дамыту.
- Мектепте және мектептен тыс кездегі оқушылардың жеке қауіпсіздігі дағдыларына тәрбиелеу
Күтілетін нәтиже: Оқушылардың «Үйден мектепке , мектептен үйге» дейінгі маршрут бойынша қауіпсіздігі артады.
Мөлтек аудан бойынша «Қауіпсіз маршрут» сызбасы жасалып, ата-аналар мен оқушыларға түсіндірме жұмысы жүргізілді.
Мектеп жұмысын бағалауы (ата-аналар)
Қатысқан ата-аналар: 5-11 кл
Саны: 206
Сынып | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | орташа балл |
5 | 3,8 | 3,5 | 3,3 | 3,4 | 3,8 | 3,2 | 3,3 | 3,2 | 3,8 | 3,4 | 3,3 | 3,6 | 3,9 | 3,8 | 3,1 | 3,49 |
6 | 3,9 | 3,5 | 3,4 | 3,5 | 3,5 | 3,3 | 3,4 | 3,3 | 3,8 | 3,2 | 3,5 | 3,7 | 3,6 | 3,8 | 3,1 | 3,50 |
7 | 3,4 | 3,3 | 3,8 | 3,6 | 3,7 | 3,5 | 3,6 | 3,2 | 3,4 | 3,5 | 3,6 | 3,5 | 3,8 | 3,1 | 3,2 | 3,48 |
8 | 3,4 | 3,6 | 3,5 | 3,2 | 3,8 | 3,7 | 3,6 | 3,5 | 3,4 | 3,3 | 3,5 | 3,6 | 3,8 | 3,9 | 3,5 | 3,55 |
9 | 3,3 | 3,5 | 3,6 | 3,4 | 3,2 | 3,6 | 3,2 | 3,5 | 3,4 | 3,6 | 3,8 | 3,9 | 3,2 | 3,2 | 2,8 | 3,41 |
10 | 3,5 | 3,6 | 3,4 | 3,5 | 3,6 | 3,2 | 3,1 | 3,2 | 3,5 | 3,6 | 3,4 | 3,5 | 3,2 | 3,3 | 3,4 | 3,40 |
11 | 3,4 | 3,8 | 3,7 | 3,6 | 3,5 | 3,4 | 3,8 | 3,9 | 3,5 | 3,6 | 3,4 | 3,7 | 3,5 | 3,6 | 3,8 | 3,61 |
Орташа
балл |
3,38 | 3,44 | 3,47 | 3,37 | 3,47 | 3,46 | 3,52 | 3,41 | 3,45 | 3,41 | 3,48 | 3,50 | 3,45 | 3,49 | 3,39 | 3,44 |
Қортынды: Сауалнамаға ата-аналар толық қатысты. Сауалнама қорытындысы 3,44 пайызбен жоғары деңгейді көрсетіп отыр. Ата-аналар мектеп өміріне қанағаттанатындықтарын білдірген. Сыныптағы педагогтармен қарым-қатынасы бойынша мәселелер туындаған жоқ. Мектептегі оқу-тәрбие жұмысына ата-аналардың көпшілігі «келісемін» деген оң баға берген
Ұсыныс: әліде ынтымақтаса жұмыс ісеуге дағдыландыру қажет
- Жергілікті өзін-өзі басқару комитеттерімен, тұрғылықты жері бойынша балалар мен жасөспірімдер клубтарымен, балалықты және отбасыны қорғау орталығымен жұмыс:
Мүдделес мемлекеттік органдар, үкіметтік емес ұйымдар және қоғамды қатыстырып «Ұсақ-түйек құқық бұзушылықтарға нөлдік төзімділік» атты кең ауқымды республикалық акция барысында ардагер қарт ұстаздар мен еңбек ардагерлерін шақырып оқушылармен кездесу өткізіп тәлім-тәрбие беруде белсенділік танытып келеді. Мәдени, қайырымдылық шараларды өткізуде бірлесе жұмыс істеудеміз.
Балалықты және отбасыны қолдау орталығымен жұмыс:
Жыл көлемінде отбасын қолдау орталығы жоспарға сәйкес «Заңға бағынышты азамат тәрбиелеу» бағдарламасы бойынша 8-9 сыныптарда тақырыптық сабақтар, тренингтер, акциялар жүргізді. Мектеппен тығыз қарым қатынаста жұмыс істелді.
ҚОРЫТЫНДЫ: Мектептегі тәрбие жүйесі Қазақстан Республикасының болашақ азаматының тәрбиесінің дұрыс қалыптасуына негізделген нормативті құжаттарға сәйкес жүргізіле отыра, заңдық қорлар үнемі толықтырылып, жүйеленіп, мектепішілік барлық құрылымдарда қолданылып отырылады. Тәрбие жұмысы 8 бағытты қамти отыра, бір жылға жасалған жоспар және белгіленген мақсат-міндеттерге сәйкес жүргізіліп отыр. Мектептегі тәрбие жұмыстарының табысты болуы көбіне осы үрдісті тікелей ұйымдастырушы басты тұлғаларға, яғни мектеп директоры, оның тәрбие жұмысы жөніндегі орынбасары мен сынып жетекшілерге және олардың жеке тұлғалық сапаларына, қызметінің мақсаттылығы мен нәтижелілігіне байланысты болғандықтан, мектебіміздегі тәрбие жұмыстары өз дәрежесінде жүргізілуде, сынып жетекшілердің жылдан-жылға кәсіби-дамулары, шығармашылықтары өсу үстінде.
Мектептің әлеуметтік паспорты:
Жыл | Барлық оқушылар саны | Аз қамтылған | Толық емес отбасы саны | Көпбалалы | Оқу формасымен қамтылған | Жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалар саны | Мүгедек оқушы
лар саны
|
2022-2023 | 428 | 50 | 14 | 129 | 186 | 2 | 0 |
Құқық бұзушылықтың алдын алу бойынша мәлімет:
Жыл | Барлық оқушылар саны | Психологиялық денсаулығына байланысты орталықта тұрған оқушылар саны | Суицидтік әрекеттер саны
|
Қылмыстар саны | Құқықбұзушылық саны | Мектепішілік есепте тұрған оқушылар саны | Тәуекел топтағы оқушылар саны |
2022-2023 | 428 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 | 0 |
Спорттық, шығармашылық және мәдени конкурстарға, жарыстарға, фестивальдер мен байқауларға қатысу нәтижелері
Оқу жылы | Оқушылардың саны | Халықаралық Республикалық | Облыстық | Аудандық | |||
Саны | % | Саны | % | Саны | % | ||
2022-2023 | 428 | 25 | 5,8 | 30 | 7 | 45 | 10,5 |
Барлығы | 40 | 55 | 75 |
Зерттелетін кезеңде республикалық және халықаралық деңгейдегі үш жылдың орташа жалпы көрсеткіші 4,8 % құрады, бұл жалпы білім беретін мектептерге қойылатын талаптарға сай.
- «Өмір қауіпсіздігінің негіздері» міндетті оқу курсын іске асыру:
2022-2023 оқу жылында оқу курсының мазмұнын 1-4-сыныптарда «Дүниетану» оқу пәнінің шеңберінде жылдық оқу жүктемесі 1-3-сыныптарда 6 сағаттан,4-сыныпта 10 сағаттан бастауыш сынып мұғалімдері іске асырылды. 5-9-сыныптарда дене шынықтыру оқу курсының аясында 15 сағаттық жылдық оқу жүктемесімен дене шынықтыру мұғалімінің оқытуымен іске асырылады. «Өмір қауіпсіздігінің негіздері» бойынша сабақтар міндетті болып табылады және оқу прцесі кезінде жүргізіледі. 10-11-сыныптарда «Алғашқы әскери және технологиялық дайындық» оқу курсының аясында 12 сағаттық оқу жүктемесімен алғашқы әскери дайындық пәннің оқытушы ұйымдастырушыларының оқытуымен іске асырылады.өмір қаіпсіздігінің негіздерін оқыту сабақтары міндетті болып табылады және оқыту уақтында жүргізіледі.Оқу жоспарының вариативті бөлігінің білім мазмұны теориялық негіздерге сүйене отырып дайындалған, ұсынылатын курстар өзінің негізгі мақсат міндеттері мен атқартын қызметі дұрыс жолға қойылған, білім алушылар өз бетімен ізденіп білім алуға талпынуда, алған білімдерін өмірде қолдана білуге үйретеді, ғылымның, өндірістің, өнердің белгілі бір саласында озық нәтижеге қол жеткізе алатын мамандықты таңдауға бағытталған.
«Жолда жүру ережелері» міндетті оқу курсын іске асыру;
2022-2023 оқу жылында білім алушылардың өмір қауіпсіздігін, жолда жүру бойынша дайындықтарын ұйымдастыру, жолда келеңсіз оқиғалардың алдын алу мақсатында «М.Әуезов атындағы Ақжар орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесінде Қазақстан Республикасының білім және ғылым министрлігінің мектептердегі «1-8 сыныптарға арналған жолда жүру ережесін оқыту бағдарламасын бекіту туралы» Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 31қазандағы № 604 бұйрығына сай «Жолда жүру ережелері» оқу курсының мазмұны сынып сағаттарының есебінен және сабақтан тыс уақытта жүргізілуде. 1-4-сыныптарда – әр сыныпта 6 сағаттан: «Көше күтпеген оқиғаларға толы», «Жаяу жүргінші өтпелері», « Бағдаршам», «Білім алушылардың көшеде және жолдарда жүрудің негізгі ережелері», «Жол жүру белгілері және таңбалары», «Жарақаттанғанда көрсетілетін алғашқы медициналық көмек», «Білім алушылардың топпен және қатармен жүру ережелері», «Жүргізушінің еңбегінің ерекшеліктері мен негізгі міндеттері». «Қазіргі заманғы көлік – жоғары қауіпті аймақ.Қоғамдық көлік» тақырыптары қамтылған, 5-8-сыныптар – әр сыныпта 10 сағаттан өткізіледі. «Бастауыш сынып оқушыларымен ЖЖЕ әңгімелесу» «Жолда жүру ережелері» «Жол жүру ережелерін білеміз бе?», «Білім алушылардың топпен және қатармен жүру ережелері», «Жарақаттар кезінде алғашқы медициналық көмек көрсету біліктілігін арттыру» тақырыптарында сыныптан тыс және тәрбие сабақтарына кіріктірілген.
No responses yet